Angel Wing Heart


About Me

My photo
Seorang yang suka melayari internet&menyanyi.. :)

Wednesday, 30 November 2011

Layar Kehidupan

~ Dalam melayari kehidupan... Aq sama seperti insan lain... Syukur alhamdulillah aq masih ada orang yg sangat2x aq syg iaitu mama,bapa,adik beradik n seluruh keluarga ku n xlupa c dia..... Hehehehe.....


~ Kami ada kedai runcit sendiri.... Dsini lah tempat kami bergantung kehidupan juga.... Tp syukur alhamdulillah masi boleh hidup juga... Boleh makan n lengkap juga semuanya..... Hehehe.... Ada juga abgku yg slalu kirim duit tp xbaik juga bergantung sgt dgn dia kan..... :)


~ Lagi 1 aq ada kucing kat rumah tw.... Banyak tw... Hehehe... Tp 2 la.... Kalau kucingku sembarang ja buang yg(fhm2xla).. hehe..... Aq juga madi kena marah... Huhu... Tp xkisah la.... Yg penting aq akan tetap mjaga generasi kucingku ni.... Hehehe.. Aq syg btl dgn kucing2xku.... Meowww.... Hehehehe....


~ Dalam melayari kehidupan,, Pasti ada dugaan yg menimpa... Begitu juga bagi familyku... Terutama kakakku.... Konflik Rumahtangga dia berlaku sebab ada org sggup mggunakan ilmu hitam supaya dia dan husband dia bcerai... Huhu.. Kejam kan.... Tp normal la 2 dalam kehidupan... Xsemua org sukakan kita..... Biarkan ja la org cm 2... Hehehe....


~Selain kakakku.. Family kami lagi la byk dugaan... Tp xpayah la cerita sangat... Xsuka panjang2x cerita yg xbaik ni.. huuhuhu.... Janji Hidup aq n family aq Bahagia..... So.. Sampai sini saja ala coretanku tentang kehidupan ku.... Sory la kalau ayat tunggang tebalik ka.. Gantung ka.... Sabahan ka... Hehehe,,, Peace.... :)






                             ~Fie_MyL~
Suka ka?komen and like ja.. :)

2 comments:

  1. Congratz! New Wasaber. Follow all the Wasabers to stay connected among Wasabers. ;)

    Oops! Logo WSB tidak kelihatan. Sila lekat ya. TQ!


    -Krew WSB-

    ReplyDelete
  2. zurina-mcm mna mw lekat??sy baru bukak blog.. sy xpndai..

    ReplyDelete

Comment Je Syg.. :)

My Blog List