Angel Wing Heart


About Me

My photo
Seorang yang suka melayari internet&menyanyi.. :)

Friday 20 January 2012

ALHAMDULILLAH... SEGALANYA BERJALAN LANCAR...

~ SaLaM SemuaNya... SekARang Mau uPDatE bLog Lagi.... hehehe... semalam saya ada cakap kan yang saya rasa malu nak ke kelas di sebabkan bekas chickenpox kat muka saya.... Hari ini saya cuba beranikan diri tau... Saya datang ke kelas juga... :D


~ Kelas mula pukul 8.30 pagi tadi.. saya bersiap pukul 7.30.. awal kan..hehe... semangat... Mau p kelas selepas 2 minggu cuti... Tapi w/bagaimanapun... kerisauan tetap ada dalam fikiran... Takut xda nak kawan ke... kena kutuk ke... tapi alhamdulillah... Kawan2x semua baik... Siap tanya kabar lagi... :D.. mAdam pun baik.... dia senyum je n cakap baik dengan saya... :D


~ Rupanya kawan2x xla seperti yang saya fikirkan... ALmaklumlah... Belum biasa kan... Alhamdulillah mereka semua baik.... saya happy utk hari ini... Pengajaran disini... Janganlah berburuk sangka.... hehehe... 
Suka ka?komen and like ja.. :)

No comments:

Post a Comment

Comment Je Syg.. :)

My Blog List