Angel Wing Heart


About Me

My photo
Seorang yang suka melayari internet&menyanyi.. :)

Wednesday 31 October 2012

aku masih ingat

aku masih ingat lagi saat pertama kali kita berkenalan.,
Perasaanku berdebar-debar, hatiku bergetar tak menentu di saat kau katakan 'Aku Cinta Padamu'.,
Kaulah lelaki pertama yang telah berjaya mencuri hatiku.,
Hari demi hari kita saling menyayangi, saling melengkapi.,
Sehingga aku tidak sanggup untuk berjauhan denganmu walaupun sesaat.,
Sampai begitu sekali pEnangan 'CINTA'., hEhEhE..
Bagiku kau 
adalah Cahaya dikala aku kegelapan, kau Teman di saat aku kesunyian, kau Penawar di saat aku kesedihan, dan kau Kekuatan di kala aku lemah.,
Tapi... setelah aku berikan Segala kasih sayangku untukmu, setelah aku Ukirkan hatiku dengan namamu, kau pergi tinggalkan aku...
Kau Hancurkan hatiku, kau Musnahkan segala impianku, kau Robek kepercayaanku.,
Kenapa? Kenapa? Dan kenapa?
Tahukah kau apa yang aku alami saat itu?
Mengertikah kau perasaanku??
Kau tak peduli semua itu, kau terus pergi tinggalkan aku..
Aku tahu mungkin ini Jalan hidupku..
Aku pasrah kerana ku tahu semua itu ketentuan dariNYA.. Tiada Jodoh antara kita..
Cuma aku ingin kau tahu, betapa Sukarnya untuk aku buang Kenangan itu dan betapa Sukarnya untuk aku hapuskan Ukiran namamu dihatiku..
Walaupun ianya telah berlalu, ia masih Terpahat disanubari dan masih segar diingatan.,
Mungkin aku boleh Memaafkan segalanya tapi aku tak mampu untuk Melupakan apa yang pernah berlaku di antara kita.. Terima kasih buat dirimu 'CINTA PERTAMAKU' kerana Pernah menyayangi diri ini dan terima kasih di atas Luka yang kau berikan...

Suka ka?komen and like ja.. :)

No comments:

Post a Comment

Comment Je Syg.. :)

My Blog List